Sănătos

Rule-1-healthy-balance-miniature

Regula nr. 1: Consumaţi alimente variate pentru un echilibru sănătos

Pentru un regim alimentar echilibrat, varietatea e cea care oferă gust vieţii! Contrar părerilor unanim împărtăşite, este important să consumaţi carbohidraţi, chiar şi când sunteţi la dietă. În mod ideal, un regim alimentar echilibrat include 15 % proteine, 50-55 % carbohidraţi şi 30-35 % grăsimi. Desigur, prin carbohidraţi nu ne referim la dulciuri!

Mâncaţi mai multe fructe şi legume – simplu!

Uneori poate fi dificil să mâncaţi cinci porţii de fructe şi legume pe zi. Din fericire, există multe reţete şi tehnici care să aducă puţină magie în mâncărurile dumneavoastră, asigurând în acelaşi timp un regim alimentar variat. Dacă aveţi un aparat de preparare cu aburi Vitacuisine puteţi pregăti, de exemplu, legumele, dar şi carnea, peştele şi deserturile într-un mod sănătos, fără a li se pierde aromele. Fiţi creativ şi jucaţi-vă cu aromele. Redescoperiţi legumele de mult uitate, combinaţi diferite culori, iar apoi pregătiţi-le fără efort cu un aparat de preparare la aburi.

Nu toţi carbohidraţii sunt la fel!

Organismul dumneavoastră are nevoie de carbohidraţi, dar nu din orice sursă! Sunt atât de multe preparate pe care le puteţi face cu pâine, cereale şi cartofi. Şi dacă aveţi poftă de cartofi prăjiţi la cină – atunci de ce nu încercaţi să reduceţi cantitatea de ulei de gătit? Cu ActiFry, de exemplu, puteţi prepara cartofi şi/sau cartofi dulci într-un mod sănătos.

Rule-1-healthy-balance-1024x682

Varietatea alimentelor este importantă, dar nu uitaţi că trebuie să consumaţi şi lichide! Pentru a vă menţine corpul bine hidratat, beţi apă în orice formă preferaţi: ceaiuri din plante, apă îmbuteliată, ceai… depinde de dumneavoastră!

Clic aici pentru reţete delicioase şi echilibrate