Sfaturi pentru utilizarea și întreținerea vaselor de bucătărie în funcţie de înveliş.

Articolele de bucătărie cu înveliș antiaderent şi cele din ceramică au fost concepute pentru utilizări diferite. În funcție de rețetele preferate, de preparatele pe care le pregătiţi pentru întreaga familie și de gusturile dumneavoastră, iată câteva sfaturi de utilizare și de întreținere pentru a prelungi durata de viață a tigăilor și oalelor.

photo ustensiles

Lire la suite…

 

Indicații pentru cântărire: câteva trucuri și sfaturi pentru o cântărire corectă

Între cântar și dumneavoastră există o legătură complicată și nu complet lipsită de momente neplăcute! Cu toate acestea, utilizat în mod corect, cântarul, care este unul dintre obiectele indispensabile din baia dumneavoastră, v-ar putea deveni cel mai bun aliat.Pentru a vă obișnui cu el și, mai ales, pentru a vă cântări în mod corect, iată câteva sfaturi !

photo pèse personne

 

Transformați-vă cântarul într-un aliat al greutății și siluetei dumneavoastră

Dacă doriți să vă mențineți silueta tot timpul anului, este important să vă puteți controla greutatea. Dar nu faceți din aceasta o obsesie : cântăriți-vă periodic, la ore fixe, de preferat dimineața, imediat după ce v-ați trezit și ați mers la toaletă. Pentru o cântărire corespunzătoare, cântarul trebuie așezat pe o suprafață plană și tare, gresia din baie fiind ideală în acest sens.

Unele cântare dispun de memorie pentru a vă putea urmări evoluția greutății pe parcursul mai multor săptămâni. Cântarul de laTefal este aliatul dumneavoastră ideal şi vă ajută să vă menţineţi controlul greutăţii cu uşurinţă, memorând valorile de la ultima cântărire şi indicând evoluţia cu precizie.

Un alt indicator important, bioimpedanța. Cu ajutorul unui cântar cu analizator corporal care vă permite să aflați ponderea masei de grăsime, vă cântăriți într-un mod diferit: dispuneți de informații foarte precise cu privire la starea dumneavoastră în funcție de vârstă, înălțime și sex. O motivație în plus pentru a vă reapuca de sport și pentru a vă simți bine în corpul dumneavoastră.

 

Cum să citiți simbolurile pentru rufe de pe etichetele hainelor

Fie că sunteți o persoană pasionată de modă în pas cu ultimele tendințe și cele mai fine materiale, fie că aveți o familie numeroasă care are multe rufe, nu este întotdeauna ușor să aveți grijă în mod corespunzător de hainele dumneavoastră. Unele dintre ele sunt delicate, altele se potrivesc perfect cu o stație de călcat, în timp ce altele nici nu trebuie să vină în contact cu un fier de călcat , iar ceea ce vă va ajuta să evitați greșelile sunt etichetele hainelor.

The laundry symbols guide 2Aveți grijă de hainele dumneavoastră învățând să citiți etichetele

În ceea ce privește spălarea, fiecare etichetă a hainelor poartă simbolul unui vas cu apă, indicând temperatura maximă la care respectivul articol poate fi spălat la mașină. Atunci când un articol de îmbrăcăminte trebuie spălat manual, acest lucru este, de asemenea, indicat. Producătorii de îmbrăcăminte utilizează din ce în ce mai mult simboluri care specifică modul de uscare a unui articol. Acestea nu indică doar dacă puteți usca sau nu hainele într-un uscător, ci și temperatura care trebuie utilizată. Un pătrat cu un cerc în interior indică faptul că articolul poate fi uscat prin centrifugare, în timp ce un pătrat cu cruce înseamnă că articolul nu poate fi uscat prin centrifugare.

Pentru călcare, etichetele hainelor au un simbol în formă de fier de călcat cu unul sau mai multe puncte, în funcție de temperatura ce poate fi folosită. Un punct este pentru materiale delicate precum nailonul, care trebuie călcat la 110°C, în timp ce trei puncte se aplică articolelor din bumbac sau in care pot suporta temperaturi foarte ridicate (200°C). Un fier de călcat mic cu o cruce înseamnă că nu trebuie să călcați respectivul articol de îmbrăcăminte.

În cele din urmă, un triunghi sau un triunghi cu o cruce vă indică dacă puteți sau nu puteți utiliza înălbitori. În ceea ce privește curățarea chimică, un cerc înseamnă că este permisă, un cerc cu o cruce înseamnă că nu este permisă.

 

Între dumneavoastră și cântar există o legătură îndelungată și care nu este nici pe departe încheiată. Cu toate acestea, chiar dacă sunteți foarte preocupat(ă) de greutatea dumneavoastră, există un instrument pe care poate nu-l cunoașteți: bioimpedanța. În spatele acestui termen care ar putea să vă pară puțin brut, se ascunde un indicator aliat al siluetei dumneavoastră.

impedancemetrie

 

De ce să vă bazați pe bioimpedanță pentru a ajunge la un bun echilibru?

Când vorbim de măsurarea impedanței, ne referim la un sistem de măsurare a cantității de apă din corp care permite stabilirea ponderii masei musculare (oase, mușchi, apă) și a masei de grăsime. Cu ajutorul unui curent electric de slabă intensitate și nedureros care trece prin picioare și traversează tot corpul, cântarul cu analizator corporal afișează nu numai greutatea, ci și masa de grăsime. Înainte de prima utilizare a unui cântar cu analizator corporal, trebuie introduse și elemente precum vârsta, înălțimea și sexul: bioimpedanța ia în considerare valorile minime și maxime recomandate în funcție de acești parametri. Cifra indicată corespunzătoare masei de grăsime vă oferă informații foarte precise cu privire la starea dumneavoastră, indiferent de sex, indiferent dacă aveți 20 sau 50 de ani și indiferent de înălțimea dumneavoastră.

Mai mult decât un simplu cântar, cântarul cu analizator corporal vă permite astfel să vă cunoașteți mai bine corpul, să vă monitorizați cu precizie greutatea și să vă stabiliți mai ușor obiectivele pentru a vă recăpăta silueta. Prin urmare, după fiecare cântărire, puteți afla dacă ați dobândit masă musculară sau dacă ați pierdut din grăsime și puteți să vă adaptați activitatea și alimentația în funcție de așteptările dumneavoastră.

 

 

Regula nr. 3: Găsiţi echilibrul şi scăpaţi de sentimentul de vinovăţie

Uneori viaţa pare un şir nesfârşit de zile de naştere, cine şi petreceri cu consum de alcool. De fiecare dată vă reproşaţi că aţi cedat şi aţi mâncat acea felie de tort de ciocolată sau că aţi exagerat cu cartofii prăjiţi şi cu aperitivele. Însă în loc să vă reţineţi şi să nu mai mâncaţi nimic în următoarele 24 de ore, învăţaţi cum să compensaţi fără sentimentul de vinovăţie.

Golden-Rules-for-Healthy-Eating-4-1024x682

Sentimentul de vinovăţia nu vă duce nicăieri

Eliberaţi-vă de vină! Dacă tehnica de a compensa pentru masa la care aţi exagerat implică să consumaţi o săptămână întreagă numai supă de legume, vă supuneţi organismul unui stres. Cu cât treceţi mai des de la exces la privaţiuni, cu atât mai mult organismul asimilează grăsimi. Acesta învaţă rapid că fiecare exces este urmat de înfometare, astfel că păstrează tot – pentru orice eventualitate! Drept rezultat, organismul dumneavoastră are o tendinţă mai accentuată de a asimila grăsimi care apoi vor fi greu de eliminat.
Adoptaţi o atitudine pozitivă – bucuraţi-vă de ceea ce mâncaţi şi compensaţi pentru excese cât mai blând posibil. Când vă aşezaţi la masă pentru a savura preparate delicioase sau cedaţi tentaţiei unei prăjituri cu frişcă, bucuraţi-vă de fiecare înghiţitură, fără vinovăţie. Apoi aveţi mai multă grijă în următoarele zile, consumând mai puţine grăsimi şi carbohidraţi cu ardere rapidă, fără a le evita însă în totalitate. Asiguraţi-vă că veţi consuma un mic dejun echilibrat, alegând carne slabă şi legume verzi la prânz şi mâncaţi un măr dacă simţiţi nevoia unei gustări înainte de cină. Pentru a pierde în greutate, beţi apă toată ziua şi faceţi exerciţii fizice – folosiţi scările, faceţi o plimbare sau mergeţi la înot!
Sfat important: ţineţi întotdeauna nişte legume în congelator, deoarece vor fi utile când nu aveţi timp de gătit. Câteva minute în oala sub presiune şi sunt gata!

 

Pentru un regim alimentar echilibrat, varietatea e cea care oferă gust vieţii! Contrar părerilor unanim împărtăşite, este important să consumaţi carbohidraţi, chiar şi când sunteţi la dietă. În mod ideal, un regim alimentar echilibrat include 15 % proteine, 50-55 % carbohidraţi şi 30-35 % grăsimi. Desigur, prin carbohidraţi nu ne referim la dulciuri!

Mâncaţi mai multe fructe şi legume – simplu!

Uneori poate fi dificil să mâncaţi cinci porţii de fructe şi legume pe zi. Din fericire, există multe reţete şi tehnici care să aducă puţină magie în mâncărurile dumneavoastră, asigurând în acelaşi timp un regim alimentar variat. Dacă aveţi un aparat de preparare cu aburi Vitacuisine puteţi pregăti, de exemplu, legumele, dar şi carnea, peştele şi deserturile într-un mod sănătos, fără a li se pierde aromele. Fiţi creativ şi jucaţi-vă cu aromele. Redescoperiţi legumele de mult uitate, combinaţi diferite culori, iar apoi pregătiţi-le fără efort cu un aparat de preparare la aburi.

Nu toţi carbohidraţii sunt la fel!

Organismul dumneavoastră are nevoie de carbohidraţi, dar nu din orice sursă! Sunt atât de multe preparate pe care le puteţi face cu pâine, cereale şi cartofi. Şi dacă aveţi poftă de cartofi prăjiţi la cină – atunci de ce nu încercaţi să reduceţi cantitatea de ulei de gătit? Cu ActiFry, de exemplu, puteţi prepara cartofi şi/sau cartofi dulci într-un mod sănătos.

Rule-1-healthy-balance-1024x682

Varietatea alimentelor este importantă, dar nu uitaţi că trebuie să consumaţi şi lichide! Pentru a vă menţine corpul bine hidratat, beţi apă în orice formă preferaţi: ceaiuri din plante, apă îmbuteliată, ceai… depinde de dumneavoastră!

Clic aici pentru reţete delicioase şi echilibrate

 

1 2